Heeft u een vraag?

Onze adviseurs worden geïnstrueerd om u zo goed mogelijk te helpen en u te allen tijde tevreden achter te laten, wanneer het gesprek wordt beëindigd. Heeft u toch een klacht of opmerking over onze dienstverlening? Vul dan alstublieft het contactformulier in dat u onderaan deze pagina vindt. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ook het onderstaande telefoonnummer bellen.

Weena 272 3012 NJ Rotterdam

(020) 2051 464

klantenservice@nederlandseleveranciervergelijker.nl

Meest gestelde vragen

Hoe werkt de overstap?

NLV regelt uw overstap kosteloos en zorgeloos; daar zijn wij immers voor in het leven geroepen. Dit doen wij in samenwerking met uw huidige leverancier, en uw nieuwe leverancier. U hoeft zelf niets te doen. U ontvangt per e-mail of post een bevestiging van de overstap, en daarbij natuurlijke alle afspraken op een rijtje. Zo zijn we helder en transparant, en dat is niet meer dan normaal, toch?

Hoe kom ik van mijn zakelijk contract af?

Sinds de invoering van het BAG-register (1 juli 2019) worden alle zakelijke contracten op panden met woonfunctie kosteloos ontbonden. Dit wordt door ons volledig en professioneel voor u gerealiseerd. U kunt hiervoor contact opnemen met een van onze adviseurs op (020) 2051 464.

Waar kan ik terecht als ik vragen heb?

Fijn dat u met ons in contact wilt komen! U kunt ons een mail sturen via klantenservice@nederlandseleveranciervergelijker.nl, of bellen naar (020) 2051 464